Актуальність: Пріоритетність екологічної освіти на сьогоднішній день визнана всією світовою спільнотою. Тому благоустрою територій, що прилягають до навчальних закладів, приділяється значна увага: в школі все повинно бути пронизано прагненням до прекрасного, а школярі повинні навчитися відчувати, розуміти, цінувати, і найголовніше творити красу. Ось чому благоустрій пришкільної території має не тільки естетичне, а й освітнє значення.
Мета: звернути увагу учнів до необхідності благоустрою пришкільної території як об’єкту навколишнього середовища, місця організації відпочинку та навчальної діяльності учнів; залучати учнів до активного громадського життя, розвиваючи навички відповідальності, ініціативності, свідомості щодо виконання своїх обов’язків; виховувати в учнів дбайливе ставлення до природи, естетичний смак, вміння цінувати прекрасне; формувати екологічну культуру, практичні навички, необхідні для роботи на пришкільній ділянці; покращити естетичний вигляд шкільного подвір’я шляхом створення нових квітників і вдосконалення вже існуючих.
Етапи реалізації проекту:
1. Підготовчий етап: мотивація учнів щодо роботи над проектом, визначення мети та завдань проекту; створення плану дій.
2. Дослідницький етап: вивчення ландшафту шкільного подвір’я, аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників; вивчення структури, видового і сортового різноманіття рослин на квітниках шкільного подвір’я.
3. Практична реалізація проекту: проект реалізується впродовж весни-осені.
4. Заключний етап: порівняння наявних результатів роботи з очікуваними; створення підсумкового опису екологічного стану клумби; фотозвіт.
5. Очікувані результати реалізації проекту: озеленення шкільної території; підвищення рівня екологічної культури школярів; залучення учнів в процес практичної охорони довкілля; популяризація та розповсюдження накопиченого в ході реалізації проекту досвіду серед учнів інших класів школи.
|