Четвер, 02.05.2024, 09:09
Вітаю Вас Гость | RSS

Сайт-портфоліо Іванії Ірини Григорівни

Каталог файлів

Головна » Файли » Кейс класного керівника » Години спілкування

Екологічний проект учнів 5 класу «Нехай квітне рідна школа»
14.06.2018, 20:38

Актуальність: Пріоритетність екологічної освіти на сьогоднішній день визнана всією світовою спільнотою. Тому благоустрою територій, що прилягають до навчальних закладів, приділяється значна увага: в школі все повинно бути пронизано прагненням до прекрасного, а школярі повинні навчитися відчувати, розуміти, цінувати, і найголовніше творити красу. Ось чому благоустрій пришкільної території має не тільки естетичне, а й освітнє значення. 

 Мета:  звернути увагу учнів до необхідності благоустрою пришкільної території як об’єкту навколишнього середовища, місця організації відпочинку та навчальної діяльності учнів;  залучати учнів до активного громадського життя, розвиваючи навички відповідальності, ініціативності, свідомості щодо виконання своїх обов’язків;  виховувати в учнів дбайливе ставлення до природи, естетичний смак, вміння цінувати прекрасне;  формувати екологічну культуру, практичні навички, необхідні для роботи на пришкільній ділянці;  покращити естетичний вигляд шкільного подвір’я шляхом створення нових квітників і вдосконалення вже існуючих. 

Етапи реалізації проекту: 
1.    Підготовчий етап:  мотивація учнів щодо роботи над проектом, визначення мети та завдань проекту; створення плану дій. 

2.     Дослідницький етап:  вивчення ландшафту шкільного подвір’я, аналіз зовнішнього вигляду існуючих квітників; вивчення структури, видового і сортового різноманіття рослин на квітниках шкільного подвір’я.
3.    Практична реалізація проекту: проект реалізується впродовж весни-осені.

 

4.    Заключний етап: порівняння наявних результатів роботи з очікуваними; створення підсумкового опису екологічного стану клумби; фотозвіт.

 

5.    Очікувані результати реалізації проекту:  озеленення шкільної території;  підвищення рівня екологічної культури школярів; залучення учнів в процес практичної охорони довкілля; популяризація та розповсюдження накопиченого в ході реалізації проекту досвіду серед учнів інших класів школи. 

 

Категорія: Години спілкування | Додав: Irina-Ivaniya
Переглядів: 389 | Завантажень: 0

Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу

Пошук

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0