Четвер, 02.05.2024, 16:11
Вітаю Вас Гость | RSS

Сайт-портфоліо Іванії Ірини Григорівни

Каталог файлів

Головна » Файли » Практика викладання » Викладання історії

Досвід мультимедійного супроводу уроків суспільних дисциплін
29.04.2013, 23:32
                                                                                        Дитяча природа ясно вимагає наочності. 
Учіть дитину яким-небудь п'яти невідомим йому словам,
 і він буде довго і марно мучитися над ними; але пов'яжіть з 
малюнками двадцять таких слів - і дитина засвоїть їх на льоту. 
                                         К.Д.Ушинський
 
 
Використання наочності тим більше актуально, що в школах, як правило, відсутній необхідний набір таблиць, схем, репродукцій, ілюстрацій. У такому разі комп’ютер може надати неоціненну допомогу.
Запам’ятовування інформації відбувається таким чином: якщо сприймається лише слухова інформація, то засвоюється 20% матеріалу; якщо інформація отримується лише за допомогою зору, то запам’ятовується до 30% матеріалу. За умови комбінованого поєднання слухового та зорового каналів інформації людина спроможна швидко засвоїти до 60% отриманої інформації. Таким чином, використання мультимедіа сприяє кращому вивченню навчальної інформації на уроках.
Мультимедіа – це сучасна комп’ютерна інформаційна технологія, що дозволяє об’єднувати в одне ціле текст, звук, відео, графічне зображення та анімацію. Кожен із застосовуваних інформаційних компонентів має власні виражальні засоби та дидактичні можливості, що спрямовані на забезпечення оптимізації процесу навчання.  
Головне завдання використання ІКТ у процесі вивчення будь-якого навчального курсу – підвищити пізнавальний інтерес учнів до вивчення предмета, ефективність його опанування школярами.
Власний досвід створення та використання презентацій у процесі вивчення історії і суспільствознавства дозволяє визначити низку факторів, які впливають на  ефективність навчально-виховного процесу:
- зростання впливу інформації на аудиторію; 
- полегшення розуміння і сприйняття матеріалу; 
- запам’ятовування матеріалу на значний період; 
- скорочення часу на розкриття проблеми. 
Компонування матеріалу програми в цьому випадку слугує своєрідною формою опорного конспекту.
 
Категорія: Викладання історії | Додав: Irina-Ivaniya
Переглядів: 484 | Завантажень: 0

Меню сайту

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0